Wednesday, 1 June 2011

Cinte pling bodo dlm hidup aq

Hye Saye mule Balik mnaip..
lame sye x cite kn pasal sye kat kowang semua k ari ni nk cite sal ex aq ni.
dier ni mmg cinte aq yg pling lawak la boleh d kata kan..
aq x sangka gak la cinte aq n dier 1 thun lebih gak la an..
kowng nk tawu npe lawak..
SEBAB..
dier nie dgn aq dlu gile la hppy beb x leh nk ckp pe la..
seronok sgt smpai 1 ari ni dier kena g asrama la plak kn..mase uh la mule nyer ujian cinte aq hadapi.
yg best nyer dier mule2 dlu call aq tiap ari huh aq mmg cair la beb..
gile ko tiap ari dier call..tapi lame2 tu hahaha..1 bulan sekali pun x tentu dier call..
haha..lps dah lame sikit tu kite putus..
pastu dier mnx cppl blik..x smpai 1 bulan putus..yg ni salah aq..
k ari lain lak aq mnx maaf pas2 cppl blik x smpai 1 minnggu putus..
pas2 yg last kite cppl blik 1 ari je pastu putus ya allah..
mmg lawak la cinte aq dgn minah ni..
~~by the way~~
Aq tetap x leh lupe dier sebgai kwn la knnn...
k tu je la nk story at lu org k chow lu ..

1 comment: