Sunday, 19 June 2011

Kisah aq n ex pling aq bnci skung

~BYE2 Hnya tggl kenangan hahaha X ingin nk kenang pun hahaha~
 Kito Bakor
 BAKORRR
 PAPA konon hahaah tgk la smua k Bace pe dia ni tulis






 tggl nie je haahah




HAA kwng nmpak jam nie..berkecai aq buat,hehe nk lupe kn psal dier biasa la
Nie care aq nk lupe kn sal seseorg,buang no fon buang smua brg dier,
Pe2 je la kn,haha smua brg dier aq dah bakar x berminat aq nk smpan wat pe simpan,
NI la dier kisah nyer aq dgn aida nie,aida nie name ex aq,dier mmg comel la,
Ish aq ni dah x de pe2 puji2 lak haha kembang jubor dier kang hahaah,
Aq n dier nie dlu swt doh,swt gile gua ckp same lu,haha tiap ari balik sme2 jmpe ptg2
Smpai x leh lps kn dier,dah mls nk igt skung aq nk cite sal mcm mne aq leh putus
Dgn minah nie,
Kowang nk tau knpe?
Ni sbb nyer,dier nie gedik nk mampos semua laki dier layn,aq mngaku la beb,
Aq mmg kuat jeles tpi dier suh ubh perangai supaye aq x kuat jeles,
Aq ckp ok aq ubah,n aq biar kn dier lyn laki tpi aq x bg la lebih2 kn lyn kwn tu biasa la,
Aq pun lyn pompuan gak,tpi dier lyn bukn mcm kwn dah lebih dah,
Yg pling terbaru dier ckp sayang2 dgn laki lain baby2 lak,
Babi btul haha,pastu aq mrh2 dier nie aq maki2,aq dah x than perangai dier nie
Gedik gile babi doh syg2 kowang x jeles ke bace kt facebook pakwe or makwe ko ckp syg2
Baby2 lagi tu kowang x jeles?mesty jeles kan!,aq siasat2 tu abg angkt la ape la,
Kote bapak dier terangkt la,pastu lps dah putus nie dier mintak kpel balik,
K dier mnx kpel tpi aq x leh trima ade 5 sbb,
1,Dier gedik still lyn laki lain walau aq dah ckp bnyk kali
2,Lps aq nsibht tu putus nan dier msih lgi tu chat dgn laki lain
3 Aq suh buang pic2 seksi dier kat fb dier x nk
4 Aq msg dier salu bls sikit2 msg jntan mane tah
5 Aq dah berpunyer..
Tanpa ku sedari lepas uh dier kpel dgn kwn baik aq sendri,
Hohoh din name nyer,ikut kn haty nk tibai tpi ape brng gado sal pompuan bodo
lagi pun aq dah ade lain so tumpu kn pada yg lain,ha sblom uh nk g tau,
Kowang tau mase aq kpel dgn dier nie aq bg bnyk brg kat dier,
Gelang cincin kicin tedy bear,n lain2 la,Aq sje je mntak balik,kowang tau,
Balak dier yg bg kn kt aq,dpn2 Balak baru dier tu aq buang kt tempat sesuai dgn ex aq nie,
Tau kt ne? kat longkang hahaha dah la bye2 nk story lain lak,

1 comment:

  1. ida dh buad sume yag zaini soh pasword da bg , tp tahh laa , 6tada gune ckp lg , buad laa ap pun !!! , ida tatau ape lg sala ida . maap , bye .

    ReplyDelete