Sunday, 5 June 2011

My Princess Qiss


(: My PrinCess Qiss :)



Tengok comel ni naik bas la!


HAAA Ni la dier famly adik aq..Tgh2 mak<(Ibu)..Dlm kereta tu adik dier n kiri tu akak dier
mcm biasa la yg comel tu adik aq!!~~

Name kecik ni Qiiss,
Umur dier 8 Tahun,
Dier dok kat Damansara,
Name Ibu dier Wanie,
Akak dier Aunie,
Nk cite sal kecik nie aq knal dier kt habbo je snanyer,
pastu aq chat2 nan dier aq jdi seronok lak best,
pastu dah lme2 tu aq sje nk jdi kn dier adik angkt aq tgk2 dier nk,
Ibu dier pun benar kan,aq salu gak la msg ibu tnyer sal dier tp dlu la skung dah kurng,
sbb sebuk la dgn seklh skung,ok akak dier lak,
akak dier ni cebuk sikit kdng2 dier yg chat kn tuk qiss tu aq tertipu x guna tul,
by the way!!!
Akak dier still cute haha!!
Jgn kaco akak dier ibu x kasik..jgn tch2 dier hohoho!!!
diaorg fmly yg hpning n sporting,
mmg best rpt nan ibu n adik2,qis abg doa kn fmly qis
trus hppy mcm ni smpai akhir hayat nanty
Amin,
aq tulis psal adik aq ni pun sbb tdi dier mjuk la psal dier x de kt blog aq hahaha sian dier 
muahhh syg adik qis sgt2.!
K tu je kot aq nk story kat lu org ri ni,klau de pe2 lgi aq story lgi,

No comments:

Post a Comment